Ερώτηση Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έκανα σωστά την αγορά μου;
Απάντηση

Αφού υποβάλατε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email. Αν δεν λάβετε το email, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο τηλ. +30 26610 83383 ή στο email .

Ερώτηση Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω πιστωτικής κάρτας;
Απάντηση

Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.

Ερώτηση Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;
Απάντηση
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας Switch/Maestro, VisaDebit, VisaElectron και MasterCard.
Ερώτηση Μπορώ να κανονίσω να παραλάβω την παραγγελία μου συγκεκριμένη ώρα και ημέρα;
Απάντηση
Αφού ενημερωθείτε με τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας σας, επικοινωνείτε με την εταιρεία ταχυμεταφορών και κανονίζετε την παραλαβή.
Ερώτηση Θα λάβω το ίδιο προϊόν με αυτό πού βλέπω στη φωτογραφία;
Απάντηση
Ναι, εκτός από την περίπτωση των χειροποίητων προϊόντων, στα οποία ενδέχεται να υπάρχουν μικρές διαφορές στο τελικό προϊόν.
Ερώτηση Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω ένα ελαττωματικό προϊόν;
Απάντηση

Aν πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο ελαττωματικό πρόβλημα με κάποιο προϊόν που έχετε λάβει, παρακαλούμε να έρθετε σε άμεση επαφή με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλ +30 26610 83383 ή στο . Θα επιδιώξουμε να επιλύσουμε το οποιοδήποτε θέμα το συντομότερο δυνατό. Θα παρακαλούσαμε να συμπεριλάβετε όσες περισσότερες πληροφορίες είναι δυνατόν αναφορικά με το πρόβλημα και θα βρούμε άμεσα μια εναλλακτική λύση.

Ερώτηση Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Απάντηση

Έχετε δικαίωμα αντικατάστασης των προϊόντων ή επιστροφής των χρημάτων σας. Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων, η οποία θα γίνεται μέσω της συνεργαζόμενης με την Μake me Αrt, εταιρεία ταχυμεταφορών, βαρύνουν την Μake me Αrt. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλ. +30 26610 83383 η στείλτε email στο .

Ερώτηση Γίνεται αναπλήρωση των ειδών με την ένδειξη εξαντλήθηκε;
Απάντηση
Αν τα αποθέματα κάποιου είδους έχουν εξαντληθεί, μπορείτε να μας ζητήσετε να σας ενημερώσουμε πότε θα αναπληρωθεί. Αν το είδος είναι διαθέσιμο πριν περάσουν 15 ημέρες, θα λάβετε ένα email με πληροφορίες. Αν το είδος δεν υπάρχει πια, θα αφαιρεθεί από την ιστοσελίδα.
Ερώτηση Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά για παραγγελία εντός Ελλάδας;
Απάντηση
Tα έξοδα αποστολής για την Ελλάδα είναι 2,5 ευρώ (+1,50 η αντικαταβολή αν ζητηθεί). Για παραγγελίες άνω των 39 ευρώ η αποστολή είναι δωρεάν.
Ερώτηση Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Απάντηση
Ερώτηση Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Απάντηση
Σε 2-5 ημέρες γιά παραγγελίες εντός Ελλάδας, και 5-10 γιά παραγγελίες σε χώρες της Ευρώπης.
Ερώτηση Τι πρέπει να κάνω αν λάβω ένα λάθος προϊόν;
Απάντηση

Σε περίπτωση που κατά λάθος λάβετε ένα είδος που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλ. +30 26610 83383 ή στείλτε email στο .